چطنز

MahdiClipMiraculous · 16:59 1399/08/13

طنزیک طنز

 

 چند ماه پیش دونالد ترامپ تعرفه های زیادی رو روی د

 

رهبر چین گذاشت! و این آغاز گر این بدبختی بو

 

 

ارباب شرارت: آه، خشمی رو احساس می کنم که در اثر تعرف

 

های ناحق آمریکا ایجاد شده! ناراحتی چرا وقتی من می تو

 

هر توانایی رو به هر کسی بدم. پرواز کن آکوما کوچولوی من

 

اون رهبر رو به تسخیر شرارت در بی

 

       خلاصه پروانه بدبخت از این سر دنیا به اون سر دن

 

میره تا رهبر چین رو شرور ک

 

  -ارباب شرارت: ترامپ نذاشته محصولاتتو به خوبی بفروشی؟ اشکال نداره. من به تو قدرتی میدم که بتونی اقتصاد جهان رو فلج کنی من هم در ازای اون از تو می خوام که میراکلس های گربه و کفشدوزک رو برام بیا

 

-رهبر چین: بله ارباب شرا

 

-ویروس انداز: من دیگه رهبر چین نیستم. من پخش کننده ویروسم! من خود ویرو

 

..........

 

کل جهان در ویروس کووید 19 غرق ش

 

-مارینت: انگار رهبر چین آکوماتیز شده. من باید نجاتش بد

 

-خانم چنگ: اصلا فکر احمقانه ای نکن. ما داخل قرنطینه ای

 

-مارینت: اما مامان.

 

-خانم چنگ: الان برو فکر کنم کلاس شاد شروع شده باشه

 

...........

 

ناتالی: فکر نمی کنم این فکر خوبی بو

 

گابریل: من که همیشه داخل خونه قرنطینه بودم برای من که فرقی نمی کنه

 

ناتالی: اما.

 

گابریل: حداقل دیگه می تونم روی آدرین کنترل کافی داشته باش

 

...........

 

-جرمی زگ: توماس جان، احساس نمی کنی یکم زیاده روی کرد

 

-توماس آستروک: منظورت چی

 

-جرمی زگ: آخه چند میلیون نفر میمیرن 

 

-توماس آستروک: من که به خاطر نرسیدن این دو نفر به هم چند میلیارد نفر رو کشتم. چند میلیون که دیگه چیزی نیس

 

ت(هاه؟ی؟..م...()د...()..م.م.د...سمرترینهیاار ونمه

 د!وش