تئوری از علایق فصل های بعد

MahdiClipMiraculous · 17:03 1399/08/13

برین ادامه

سلام

 

 

 

امروز براتون تعوری رابطه مرینت و آدرین تو فصل 4 رو آوردم

 

 

 

خب اول از همه بیاین علاقه ها رو برسی کنیم

 

 

 

ما میدونیم که تو این سه فصل مرینت/لیدی باگ عاشق آدرین و ادرین/کت نوار عاشق لیدی باگ بوده

 

 

 

اما نکته های دیگه ای هم وجود دارن

 

 

 

بیاین علاقه های دیگه رو برسی کنیم  

 

 

 

حس ادرین/کت نوار به مرینت :

 

 

 

1.از روز آشنایی شروع میکنم تو قسمت استون هارت (سنگدل ) بعد از اینکه ادرین چترشو به مرینت داد و از پله ها پایین رفت ما این مکالمه رو بین ادرین و پلگ داشتیم:

 

 

 

_ خب اولین روز مدرسه و ما دو تا پرنده عاشق داریم

 

 

 

_نه بابا ! اون فقط یه دوسته (زهر مار! جاست فرند بخوره تو سرت)

 

 

 

ولی گونه هاش گل انداختن و یه جوریایی خوشحال بود

 

 

 

2. تو قسمت ایول استراتور (طراح شرور ) که اولین بار تو حالت کت نوار با مری ملاقات کرده بود دست مرینت رو بوسید و اون رو پرنسس صدا کرد

 

 

 

من میگم بخاطر علاقه اش به مرینته چون کت نوار تا حالا فقط واسه لیدی باگ لقب (مای لیدی) گذاشته بود و فقط دست اون رو میبوسید ولی تو اون قسمت این کار رو با مرینت هم کرد و یه نکته دیگه هم این بود فردای اون روز نظر مرینت رو راجع به کت نوار پرسید این یعنی واسش مهمه که مرینت چه نظری در مورد هویت قهرمانیش داره !

 

 

 

3. رفتار آدرین با مرینت اصلا شبیه دوست نیست آخه شما بهم بگین این رفتارعادیه ؟؟ نه خودایی ؟

 

 

 

4. آخه آدم با جاست فرندش میرقصه ؟؟ حرفی ندارم :/

 

 

 

5.و اما قسمت پاپتیر2 (خیمه شب باز یا عروسک ) که به وضوح علاقه آدرین به مرینت رو نشون میداد دیدیم که ادرین وقتی فکر میکرد مرینت ازش ناراحته یا نمیخواد باهاش تنها باشه چقد ناراحت بود و به نینو گفت :«این واقعا منو آزار میده که مرینت منو تحسین نکنه » و وقتی پلگ ازش پرسید :«واقعا چرا اینقدر به داشتن دوست اهمیت میدی؟»

 

 

 

جواب ادرین :

 

 

 

6.بریم سر قسمت لیدی باگ (همون قسمتی که مرینت ناحق از مدرسه اخراج شد و قرار بود اکوماتیز شه و اسمش پرنسس عدالت بشه که ضد حالی زدن😑)

 

 

 

تو سکانس های اخر این قسمت ادرین خیلی از دست لایلا عصبانی بود و این مکالمه رو بینشون داشتیم :

 

 

 

_من یه بار بهت هشدار دادم ولی تو گوش ندادی، تو به دوست من مرینت صدمه زدی و من با این قضیه مشکل دارم

 

 

 

_من ؟ به مرینت صدمه زدم ؟ولی اون بود که...

 

 

 

_میدونی چرا نمیشه پته ات رو روی آب ریخت ؟!چون تو یه دروغگوی قهاری و همیشه خدا یه دروغ دیگه تو آستینت داری !همیشه همه رو با دروغ هات خر میکنی !منتهی اینبار تویی که باید بری و اعتراف کنی !

 

 

 

_و دقیقا چرا باید ابن کار رو بکنم ؟

 

 

 

_چون ما دوستیم مگه نه ؟

 

 

 

ادرین حاضز بود بخاطرخوشحالی و برگشتن مرینت به مدرسه با لایلا دوست بمونه و حالت صورتش تو این سکانس خیلی عصبی بود

 

 

 

اگه مرینت فقط یه دوست باشه پس چرا اینقد واسش مهمه ؟

 

 

 

7. تو قسمت ترس خوره ادرین خودش واسه بوسیدن مرینت پیش قدم شد ولی به کاگامی گفت آماده نیستم وکلویی که اصلا ...

 

 

 

 8. میرم سر اصل کاری قسمت کت بلنک این مکالمه رو بین مرینت و ادرین داشتیم

 

 

 

_فهمیدم که...بالاخره فهمیدم که تو هیچوقت برای من فقط یه دوست نبودی !(اسکل بلاخره فهمید با این هوشش باید بره فتا اینجا داره حیف میشه والا )

 

 

 

همیشه احساس میکردم که تو بیشتر از اینا برام ارزش داری ،و حالا دلیل اون احساسو میدونم

 

 

 

_ منظورت..منظورت اینه که از کلاه خوشت اومده ؟

 

 

 

_منظورم اینه که من عاشقتم

 

 

 

(عرررررررررررر وییی من عاشق این سکانسمممم😍😍😍 )

 

 

 

نیاز به توضیح نیس همه حرفای آدرین تو این سکانس نشون میده که اون از اول به مرینت علاقه داشته ولی چون عاشق لیدی باگ بوده و کاگامی هم هست نمیخواد علاقشو نسبت به اون قبول کنه و مرینت رو هم با وارد کردن به لیستش وارد این بازیا کنه

 

 

 

9. خیلی قسمت های دیگه بودن که علاقه آدرین رو به مرینت نشون میدادن ولی دیگه نمیگم شون (چیع خو دستم درد گرفت ) یکی دیگه از مهم ترین قسمت ها یی که ثابت میکنه ادرین عاشق مرینته قسمت نیویورک هست

 

 

 

تو این اسپیشل مووی ادرین چند بار این جمله رو تکرار میکنه

 

 

 

«من مشکلی با گیرافتادن با دوستی مثل تو ندارم »

 

 

 

ینی دوس دارم باهات وقت بگذرونم

 

 

 

و اینکه تو هواپیما بغلش کرد 😍

 

 

 

 

 

 

 

آخه ادم واسه دومین بار با جاست فرندش میرقصه ؟؟

 

 

 

اون سکانس که ادرین میخواست بره فقط منتظر این بود که مرینت بهش بگه بمونه (حرفای آلیا )

 

 

 

خوب اینا یه سری دلایل بودن که نشون میده ادرین از وقتی مرینتو ملاقات کرده عاشقش شده اما خودش نمیخواد قبول کنه و اینکه اون هم مثل ما یه نوجوون هس و نوجوون ها هم ممکنه تو مسائل عشق و عاشقی گیج شن

 

 

 

آیا هنوز به عشق ادرین نسبت به مرینت ایمان نیاورده اید ؟؟😠

 

 

 

 

 

 

 

خوب بریم سراغ حس مرینت/لیدی باگ به کت نوار

 

 

 

مرینت، برعکس آدرین که از همون اول به اون علاقه داشته ، به کت نوارعلاقه نداشت اوایل اون رو فقط همکار خودش میدونست اما کم کم باهاش صمیمی تر شد و اون رو پیشی صدا کرد وتو قسمت گلاسیاتور کت رو دوست خودش خطاب کرد و کم کم ما دیدیم که مرینت هم داره عاشق کت نوار میشه (کیه که عاشقش نشه 😍😅)البته اون هنوز هم سردرگمه

 

 

 

دلایلی هستن که میگن لیدی باگ/ مرینت به کت نوار علاقه داره

 

 

 

1.تو قسمت ایول استراتور (طراح شرور ) شاید مرینت کت رو وقتی واسش فیگور میگرفت مسخره کرد ولی وقتی کت نوار رفت مرینت خندید میتونه نشونه این باشه که از شوخ طبعی و جنتلمن بودن کت خوشش میاد (اوه جنتلکت😍/اهمممم / اوه اره ببخشید😁/😒 ) ولی چون بیشتر تو حالت لیدی باگ اون رو میبینه واخلاق لیدی باگ جدی هس از یه طرف دیگه ما تو قسمت رفلکتدال دیدیم که لیدی باگ کارش خیلی سخت تر از کت نواره به طوری که کت نوار گفت :« حالا میفهمم چرا وقت واسه شوخی نداری مای لیدی »

 

 

 

نمیتونه شوخی های کت رو ببینه

 

 

 

2. درسته تو قسمت وییردَد مرینت خیلی میترسید و پریشون بود که کت نوار دوسش داشته باشه (از خداش هم باشه دختره اسکل)و وقتی فهمید کت نوار علاقه ای بهش نداره خیالش راحت شد و آروم بود ولی تو قسمت کت بلنک سرش رو روی شونه کت گذاشت

 

 

 

3.قسمت میراکل کویین به کاگامی حسودی میکرد و به کت گفت «دیگه منو مای لیدی صدا نمیزنی ؟» شاید حسادتش رو انکار کرده بود ولی واقعا بهش حسودی میکرد چون کاگامی هم داشت آدرین رو بدست میاورد هم کت نوار رو جذب خودش کرده بود

 

 

 

4. کت رو زیر آب بغل کرد ، اون لحظه اینقد حالش بد بود که فقط میخواست اروم شه و وقتی دید کت بغلش نمیکنه خودش دست به کار شد همینطور تو قسمت نیویورک هم اون رو بغل کرد 

 

 

 

5.تو قسمتی که اون خانم که زن استاد فو بود اکوماتیز شده وقتی کت دستشو بوسید مخالفتی نکرد

 

 

 

6.قسمت میراکلس نیویورک گل رو قبول کرد و وقتی ادرین میراکلسش رو دراورد و دوید اینقدر ناراحت شد که اشک تو چشماش جمع شد و با بغض کت نوار رو صدا کرد

 

 

 

7.تو قسمت فکر کنم هارت هانتر وقتی کت گفت دوست دختر دارم و اون مکالمه ها ...وقتی کت ناراحت اونجا رو ترک کرد لیدی باگ هم ناراحت شد

 

 

 

در ضمن دقت کنید ادرین کاگامی رو به عنوان دوست دخترش قبول نداره 2 بار هم تو میراکلس گفته یه بار همین قسمتی که گفتم یه بار هم قسمت اونی چان به پلگ گفت من هیچ دوست دختری ندارم

 

 

 

 

 

 

 

خیلی دلیل های دیگه بود که نشون میداد مرینت /لیدی باگ کت نویر رو دوست داره و الان کم کم داره عاشقش میشه

 

 

 

 

 

 

 

بریم سراغ تعوری از فصل 4

 

 

 

مرینت الان خیلی سردرگمه تو قسمت نیویورک همش میخواست ادرین رو فقط دوست خودش بدونه و میخواست به بقیه ثابت کنه میتونه ادرین رو فقط دوست خودش بدونه ولی هنوزم دوستش داشت این رو کاملا میشه از سکانسی که دنبالش دوید فهمید اون نمیدونه کیو انتخاب کنه

 

 

 

و ادرین تو قسمت نیویورک پیش کاگامی خوشحال نبود وداره عاشق مرینت میشه

 

 

 

درسته هنوزم لیدی باگ رو دوست داره و اون رو مای لیدی صدا میکنه ولی ممکنه علاقشو نسبت به اون تو فصل 4 از دست بده

 

 

 

توماس آستروک گفته فصل 4 جنگ آدرینت و لوکانته

 

 

 

ینی هر کدوم واسه رسیدن به مرینت تلاش میکنن

 

 

 

ما تو اوایل فصل 4 شاهد شیپ لوکانت و آدریگامی هستیم ولی من مطمئنم که تو این فصل ادرین با کاگامی کات میکنه به اخرین تصویر از از فصل 3 دقت کنید

 

 

 

لیدی باگ و ادرین کاملا از هم ناامید شدن مرینت به سمت لوکا میره ولی دقت کنین چرا کت نوار داره میره سمت کاگامی ؟؟

 

 

 

منظورم اینه که کاگامی ادرینو دوس داره پس چرا تو کت نوار داره میره سمتش ؟؟ تو یه وب خونده بودم ممکنه چون کت نوار نماد تخریب هست و قدرت نابودی رو داره به این نشونه ست که میره تا رابطه شو با کاگامی از بین ببره بازم میگم این تعوری من نیس و تو یه وب دیگه خوندم

 

 

 

تعوری من در مورد این موضوع اینه که شاید ادرین میخواد نظر کاگامی راجع به هویت مخفی خودش بدونه و شاید تو حالت کت نوار ازش بپرسه به هر حال اگه کاگامی بخواد با ادرین باشه باید با اون یکی هویتش هم کنار بیاد و دوسش داشته باشه

 

 

 

یه دلیل دارم که ادرین تو فصل 4 با کاگامی کات میکنه اینه که تو قسمت اونی چان این مکالمه رو بین کت نوار و اونی چان داشتیم :

 

 

 

_ادرین ادرین ادرین همه دخترا سرش دعوا دارن کی سر من دعوا میکنه ؟من که خیلی پیچیده تر و بامزه تر و قطعا خوش پوش تر از اونم (حرفاش حقیقت محضهههه😍توعشقی عشققق واقعا این لیدی باگ یه تختش کمه )

 

 

 

_چطور جرات میکنی خودت رو با اون مقایسه کنی تو یه گربه طلسم شده ایی و اون بی نقصه (ینی کتو با خاک یکسان کرد😄) اون تنها کسیه که لیاقت منو داره (ور ور ور چقد خودشیفته ) و تنها کسی که من عاشقش خواهم بود

 

 

 

_چی ؟؟

 

 

 

کاگامی شاید اون زمان آکوماتیز بوده ولی مشخصه اصلا از کت نوار خوشش نمیاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگه نظر منو بخوایین میگم در فصل 4 این اتفاق میوفته :

 

 

 

از اونجایی که ادرین در حالت کت نوار سابقه خوبی با مرینت نداره چون فکر میکنه دلشو شکونده (قسمت وییردد ) ممکنه تو حالت عادی خودش بهش ابراز علاقه کنه

 

 

 

برعکسِ مرینت ادرین میتونه راحت در مورد احساساتش حرف بزنه

 

 

 

اما ممکنه مرینت چون عاشق کت نواره ردش کنه ادرین هم ببینه نمیتونه تو حالت عادیش با مرینت باشه شانسش رو تو حالت کت نویر امتحان میکنه

 

 

 

و لیدی باگ هم به کت نوار ابراز علاقه کنه ولی کت ردش کنه اما وقتی کت نواربه اون تو حالت عادیش ابراز علاقه کنه قبول میکنه

 

 

 

(ویییییییی اگه اینجوری بشهههه من عاشق مریکتممممم )

 

 

 

 

 

 

 

یا اینکه شاید عاشق لیدی باگ بمونه و وقتی لیدی باگ بهش ابراز علاقه کنه قبول کنه ولی من شخصا فکر میکنم احتمالش این اتفاق کمه تو تعوری بعدی که میذارم بهتون میگم چرا

 

 

 

احتمال اینکه شخصیت جدید هم بیاد کم نیس و اینکه گفتن فیلیکس نقش پر رنگ تری داره

 

 

 

من 2 تا احتمال میدم

 

 

 

1.ممکنه فیلیکس از مری خوشش بیاد و رقیب عشقی ادرین بشه

 

 

 

2. شاید فیلیکس مرینت رو تهدید کنه اون از علاقه مری به ادرین خبر داره ممکنه مری نخواد ادرین از عشقی که فبلا به اون داشت چیزی بدونه

 

 

 

 

 

 

 

خب اینا تعوری های من بودن امیدوارم خوشتون اومده باشه کپی ممنوعه و لطفا لطفا نظرتون رو بگید چون من واسه نوشتنش خیلی وقت گذاشتم لطفا انگیزه بدین تا تعوری های بیشتری بذارم